סיור שווקים בפריז בעקבות המינגווי – משוק מונז’ ועד גני לוקסמבורג

שוק מונז'
זמן קריאה משוער: < 1 minute

 

בפריז אין שביזות יום א’

הרובע הלטיני גדול מכדי שניתן יהיה לגלות את כולו כראוי במהלך טיול אחד. היום הרשו לי להציע לכם טיול מיוחד שבו נטייל בעקבותיהם של ארנסט המינגווי ואנשים מפורסמים אחרים שחיו באזור. הסיור הזה מתרחש אך ורק בימי א’ ויש לכך שתי סיבות מצויינות. האחת היא השוק של רחוב מונז’ שמכיל שלל רב של פירות, ירקות, גבינות דגים, בשרים ומאכלים שונים. הסיבה השנייה?….הפתעה!  דבר אחד בטוח, אני די בטוח שבסיום הטיול הזה תבינו מדוע ארנסט המינגווי קרא לפריז “חגיגה נודדת”.

אז מה מצפה לכם בטיול הזה?

נתחיל כאמור בקרבת שוק מונז’ ומשם נלך אל רחוב מופטאר על שלל המקדשים הקולינאריים שבו. נטייל באיזור, נגלה היכן שהתגורר ארנסט המינגווי וננסה להבין עד כמה היה האזור שונה ממה שאנחנו מכירים. משם נטייל באיזור הפנתאון ונגלה כנסייה קטנה, נחבאת מהכלים אך יפהפיה. את הטיול נסיים בגני לוקסמבורג, ואם מזג האוויר ירשה, נעשה שם פיקניק ונאכל ממה שקנינו בשווקים ובחנויות השונות.

ממה מורכב הטיול?

50% היסטוריה ואומנות

50% קולינאריה

היכן נפגשים ומתי?

נפגשים ליד בית הקפה Le Petit Cardinal. תחנת המטרו הקרובה היא Cardinal Lemoine (קו 10). הטיול מתחיל בשעה 10:00.

תאריכים בהם יתקיים הסיור יפורטו מאוחר יותר.

רוצים להצטרף לטיול או שיש לכם עוד שאלות?

אתם מוזמנים לפנות אלי באחד הערוצים הבאים:

דוא”לtchazanov@gmail.com

פייסבוק: Zvi Chazanov

סקייפ: zvi.chazanov

חזרה לדף הטיולים של הפרנקופיל

מוזמנים ליצור איתי קשר

מתכננים טיול לצרפת?
מוזמנים להיכנס ל"ארגז הכלים" שלי שמכיל שורה של אתרים אמינים להזמנות מלונות, כרטיסים, רכבים וכל דבר נוסף שתזדקקו לו לבניית טיול מושלם.
רוצים לא לפספס אף כתבה?
הרשמו לעלון שלי ותתחילו לקבל כתבות מרתקות כל שבוע לאימייל. כבונוס אשמח גם לתת לכם בחינם את ההרצאה שלי "טיול בפריז בעקבות מולייר".​
הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!