סיור מודרך במונמארטר – בעקבות פיקאסו, הבוהמה והשאנסונים

טיול מודרך במונמרטר
זמן קריאה משוער: < 1 minute

מונמארטר התחיל בתור כפר קטן בצפונה של פריז, אשר סופח אליה בשנת 1860 והחל משלהי המאה ה-19 הפך למקום בו התקבצו האומנים הגאוניים ביותר בתחומי הציור, הפיסול והמוזיקה. במהלך הטיול נגלה מדוע הפך האזור למבצרה של הבוהמה הפריזאית ונטייל בעקבותיהם של האנשים שהפכו את מונמרטר למה שהיא.

את הטיול נתחיל דווקא דרומית למונמרטר בשכונת La Nouvelle Athènes בסיור שישלב קולינאריה עם סיפורים על חיי הזונות באזור. משם נציץ במולן רוז’ ונשמע את סיפורו של הכוכב הראשי שם, ששמו פרח מדפי ההיסטוריה. כל זאת תהיה הקדמה לדבר האמיתי הטיפוס על המונמרטר! נבקר ברחוב LEPIC שם נמצא בית הקפה של  אמלי ובכיכר Abbesses. משם נעלה לנו אט אט בסמטאות עד שנגיע לכיכר טרטר Tertre וכנסיית ה Sacré-Cœur. אחרי שנזכה לתצפית פנורמית משובחת על עיר האורות נסיים את טיולנו. אולם, למי שמעוניין להמשיך מוזמן להצטרף אלי לארוחת ערב באחת ממסעדות האזור (שעדיין לא הפכה למלכודת תיירים) ולערב שאנסונים חוויתי במועדון ה – Au Lapin Agile (שניהם לא כלולים במחיר הטיול).

ממה מורכב הטיול?

60% היסטוריה ואומנות

20% קולינאריה

20% שופינג

היכן נפגשים ומתי?

נפגשים בכניסה לכנסייה Notre Dame de Lorette . תחנת המטרו הקרובה היא Notre Dame de Lorette (קו 12). הטיול מתחיל בשעה 17:00.

רוצים להצטרף לטיול או שיש לכם עוד שאלות?

אתם מוזמנים לפנות אלי באחד הערוצים הבאים:

דוא”לtchazanov@gmail.com

פייסבוק: Zvi Chazanov

סקייפ: zvi.chazanov

 

חזרה לדף הטיולים של הפרנקופיל

מוזמנים ליצור איתי קשר

מתכננים טיול לצרפת?
מוזמנים להיכנס ל"ארגז הכלים" שלי שמכיל שורה של אתרים אמינים להזמנות מלונות, כרטיסים, רכבים וכל דבר נוסף שתזדקקו לו לבניית טיול מושלם.
רוצים לא לפספס אף כתבה?
הרשמו לעלון שלי ותתחילו לקבל כתבות מרתקות כל שבוע לאימייל. כבונוס אשמח גם לתת לכם בחינם את ההרצאה שלי "טיול בפריז בעקבות מולייר".​
הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!