מסעדות מומלצות בסן מלו והסביבה – פירות ים, קרפים ועוד

מסעדות מומלצות בסן מלו והסביבה - הרבה יותר מרק קרפים.
זמן קריאה משוער: 4 דקות

סן מלו היא אחת הערים החשובות והמקסימות בחבל ברטאן. הסיבות לכך רבות וכוללות בתוכן את ההיסטוריה המיוחדת והאטרקציות שיש בה והמיקום הגיאוגרפי שלה שמאפשר לעשות טיולי כוכב בחבל ברטאן או אפילו נסיעה לגרנזי. מכיוון שהפרנקופילים צועדים על קיבתם, החלטתי להמליץ לכם על כמה מסעדות מצויינות בסן מלו וסביבתה שיאפשרו לכם להנות ממהמטבח הברטוני.

את המסעדות חילקתי על פי רמת מחיר, כאשר המסעדות הזולות יחסית והקרפריות נמצאות בהתחלה ואילו המסעדות היקרות יותר נמצאות בסוף.

מסעדות לא יקרות בסן מלו והסביבה

Creperie La Marie Cecile

Creperie La Marie Cecile. מקור צילום: THE FORK.
Creperie La Marie Cecile. מקור צילום: THE FORK.

כתובת: 6 Place du Canada

מטבח: ברטוני (קרפים)

מסעדת הקרפים המצויינת הזאת נמצאת במרחק של כ 20 דקות נסיעה מהעיר העתיקה של סן מלו אבל היא בהחלט שווה את הנסיעה (המקום גם מצויין למקרה שהחלטתם לעשות טיול אופניים לאורך החוף). מגישים כאן סוגים שונים של קרפים מתוקים ומלוחים וכולם פשוט נהדרים. את הקרפים ניתן לשטוף עם סיידר טבעי שמוגש במקום.

ודבר אחרון, במידה ותזמינו מקום במסעדה הזאת תוכלו לזכות בעד 20% הנחה, מה שהופך את הביקור כאן למשתלם במיוחד.

Deux Degrés Ouest

Deux Degrés Ouest. מקור צילום: THE FORK.
Deux Degrés Ouest. מקור צילום: THE FORK.

כתובת: 3 Rue de la Pie Qui Boit

מטבח: צרפתי אך מעט אקלקטי

מסעדה חביבה מאוד שנמצאת ממש לא רחוק מחומות העיר העתיקה. תוכלו למצוא כאן מאכלים צרפתיים וברטוניים קלאסיים כגון אסקלופ כבד אווז לצד מאכלים עם השפעה אסיאתית חזקה מאוד כגון מרק תאילנדי או צלע חזיר עם ירה גזר ספוג בג’ינג’ר.תוסיפו לכל זה שירות מצויין ומחירים סבירים בהחלט ותקבלו מסעדה מנצחת.

La Corderie

La Corderie. מקור צילום: THE FORK.
La Corderie. מקור צילום: THE FORK.

כתובת: 8, Allée du Marégraphe

מטבח: ברטוני

מסעדה של השף דניס ז’רבר (Denis Gerbert) שמתמחה במאכלי ים ונמצאת במרחק של כקילומטר וחצי מחומות סן מלו. לצד אוכל מצויין הכולל שורה של פירות ים כולל כאלו המוכרים פחות (לדוגמא צדפות ה Palourde) תמצאו גם נוף נהדר לים ושירות מצוין.

בהחלט שווה לצאת מהחומות ולהגיע למקום הזה.

L’Absinthe

L'Absinthe. מקור צילום: THE FORK.
L’Absinthe. מקור צילום: THE FORK.

כתובת: 1 rue de l’Orme

מטבח: צרפתי

מסעדת פירות ים מצויינת ולא יקרה הנמצאת בתוך חומות העיר העתיקה של סן מלו. המטבח פה הוא יצירתי יותר מרוב המסעדות בסביבה ותוכלו למצוא פה גם מאכלים כגון “החיים מספר 10 של דג הטורבוט של גינתר גראס”. בהחלט מומלץ לנסות את המקום ולו פעם אחת ואם תזמינו מקום דרך הקישור באתר זה תקבלו עד 20% הנחה על התפריט.

L’Aristide

L'Aristide. מקור צילום: THE FORK.
L’Aristide. מקור צילום: THE FORK.

כתובת: 18 Rue des Cordiers

מטבח: ברטוני עממי

מסעדה ברטונית פשוטה ולא יומרנית במובן הטוב של המילה הנמצאת בתוך העיר העתיקה. תמצאו כאן מאכלי ים האופיניים לאזור במחירים סבירים מאוד. שימו לב שהמסעדה קטנה והתפריט יתאים פחות לילדים. אז במידה ואתם עושים טיול משפחתי אולי כדאי למצוא מסעדה אחרת, אולם אם אתם ללא ילדים ההנאה מובטחת.

Le Millésim

Le Millésim. מקור צילום: THE FORK
Le Millésim. מקור צילום: THE FORK

כתובת: 11 Rue des Cordiers

מטבח: צרפתי קלאסי

מסעדה צרפתית קלאסית שנמצאת לא כל כך רחוק מחומות העיר העתיקה. תוכלו למצוא בה סטייק מצויין וכמובן פירות ים. לחוויה אותנטית נסו את ההמבורגר הברטוני שבה עטוף בסראזין (קרפ מלוח).

מסעדות גורמה בסן מלו והסביבה

Les 7 Mers

Les 7 Mers. מקור צילום: THE FORK.
Les 7 Mers. מקור צילום: THE FORK.

כתובת: 64, Chaussée du Sillon

מטבח: צרפתי קלאסי

מסעדת גורמה מקסימה הנמצאת לא רחוק מסן מלו. המסעדה שייכת למלון Nouveau Monde ומספקת לסועדיה אוכל מצויין לצד נוף לים. המסעדה מגישה בעיקר דגים ופירות ים כגון רביולי סרטנים. אומנם מדובר במסעדה לא זולה אולם ניתן למצוא כאן תפריטים עסקיים ב 49 ו 60 יורו שיוכלו לאפשר לכם להנות מהמטבח המצויין של המסעדה מבלי לפשוט את הרגל.

Le Cap Horn

Le Cap Horn. מקור צילום: THE FORK.
Le Cap Horn. מקור צילום: THE FORK.

כתובת: 100 Boulevard Hébert 35400

מטבח: צרפתי קלאסי

מסעדת גורמה של השפים פטריס דוג (Patrice DUGUE) ופסקל פושון (Pascal POCHON) מציעה לכם נוף עוצר נשימה למפרץ סן מלו לצד מטבח יצירתי המתבסס על תוצרת מקומית. למרות שמדובר במסעדת גורמה מצויינת ניתן להשיג כאן תפריטים עסקיים (גם בערב) שמתחילים מ 39 יורו לאדם מה שהופך את הסעודה כאן למשתלמת מאוד.

מחפשים מסעדות נוספות בסן מלו?

אם לא מצאתם מסעדה לטעמכם או שלא היה מקום במסעדה אתם מוזמנים להיכנס לקישור הזה ולמצוא מסעדות נוספות שחלקן יספקו לכם הנחה של עד 50% על התפריט.

כמה מילים על The Fork או La Fourchette

אתר The Fork, הידוע בצרפת גם בתור La Fourchette, הוא אחד הסודות הכי שמורים של כל מי שחי בפריז. מדובר בשירות המאפשר להזמין שולחנות במסעדות שונות בעיר האורות ובחלק גדול מהמקרים אף לקבל עד 50% אחוזי הנחה על התפריט (בכפוף לתנאים).

מה שכל כך טוב לגבי השירות הזה הוא שגם אם המסעדה הספציפית לה הזמנתם מקום לא נותנת הנחה, הרי שכל הזמנה תקנה לכם נקודות הנקראות Yums. אם תצברו מספיק נקודות תוכלו לקבל הנחה על הארוחה הבאה שלכם בכל מסעדה שנמצאת באתר, בלי קשר אם היא נותנת הנחה על התפריט או לא. מכאן שאם אתם פרנקופילים ותיקים שאוהבים לחזור לפריז פעם אחר פעם, הרי שבסופו של דבר תוכלו לזכות בלא מעט הנחות ולחסוך לא מעט כסף.

זאת הסיבה מדוע אני ממליץ לכם בחום להשתמש בקישורים שנמצאים בדף הזה ולהזמין את השולחן דרך השירות המעולה הזה.

מוזמנים ליצור איתי קשר

מתכננים טיול לצרפת?
מוזמנים להיכנס ל"ארגז הכלים" שלי שמכיל שורה של אתרים אמינים להזמנות מלונות, כרטיסים, רכבים וכל דבר נוסף שתזדקקו לו לבניית טיול מושלם.
רוצים לא לפספס אף כתבה?
הרשמו לעלון שלי ותתחילו לקבל כתבות מרתקות כל שבוע לאימייל. כבונוס אשמח גם לתת לכם בחינם את ההרצאה שלי "טיול בפריז בעקבות מולייר".​
הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!