Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

מלונות ברובע ה-2 בפריז (אזור הבורסה ורחוב מונטרגיי)

זמן קריאה מוערך: 5 דקות

הרובע השני של פריז הוא רובע מעט פחות תיירותי ויש בו איזורים שיכולים להיחשב מעט משעממים (כגון איזור הבורסה). מצד שני הקרבה של חלקים ממנו לרחוב מונטרגיי הקולינארי, הופכים את הרובע השני לאופצייה לא רעה כשמחפשים מלונות בפריז.

מלונות סופר מפנקים (חמישה כוכבים)

Hotel Park Hyatt Paris Vendome

מלון יוקרתי במלוא מובן המילה. חדרי המלון אלגנטיים ונוטפים שיק צרפתי עדכני. מלון פארק הייאט פריז ונדום מציע לאורחיו ספא, ששטחו 250 מ”ר, שלוש מסעדות, בר וטרסת קיץ יפיפיה. אחת המסעדות, מסעדת Le Pur, מתהדרת בכוכב מישלן משלה. למלון מיקום מצוין, סמוך לכיכר ונדום היוקרתית על שלל חנויות האופנה מלאות השיק שבה, במרחק שתי דקות הליכה מבית האופרה גרנייה ובקרבת תחנת מטרו. 

Kimpton - St Honore Paris, an IHG Hotel

מלון חמישה כוכבים נפלא. החדרים מעוצבים בטעם רב והצוות נעים ומסביר פנים. המלון מציע לאורחיו מכון כושר (הכולל גם חמאם), בר, גן ירוק מלבב, וטרסה יפה מאוד. מלון קימפטון נמצא במרחק הליכה ממוזיאון הלובר וגני הטוילרי, והוא קרוב לתחנת מטרו. 

Kimpton - St Honoré Paris, an IHG Hotel

בתי מלון ארבעה כוכבים

Hotel Malte - Astotel

מלון 4 כוכבים בלב האזור ההיסטורי של פריז. המלון נמצא במרחק של כ-650 מטר ממוזיאון הלובר. החדרים אטומים לרעש, יש בהם טלוויזיה גדולה ואינטרנט אלחוטי, כמו גם מיני בר. בלאונג’ יש אח כיפית, מושלמת לימים קרים. ארוחת בוקר בסגנון בופה מוגשת בכל יום, ויש אזור משחקים לילדים. תחנת המטרו Pyramides נמצאת כחצי קילומטר מהמלון.

Hotel Malte - Astotel

Hotel Bachaumont

מלון מפנק הממוקם בלב הרובע הקולינרי של פריז, הלא הוא לה האל. הוא נמצא בין רחובות מוטורגיי ומונמרטר, בהם תמצאו שפע אדיר של מסעדות, בתי קפה, חנויות אוכל וחנויות בישול, כך שהוא מושלם לכל מי שמגדיר את עצמו פודי.

החדרים במלון אינם גדולים במיוחד (בעיה של לא מעט מלונות פריזאיים) אך הם נוחים מאוד ומאובזרים היטב. מעבר לשירות המצוין, החדרים המפנקים והמיקום המוצלח, תמצאו במקום תמצאו גם בר קוקטיילים מומלץ, לטובת דרינק אחרון, לפני שהולכים לישון, לאחר יום שלם של טיול בפריז. 

Lyric Hotel Paris Opera

מלון סופר מפנק עם בריכה וסאונה במיקום נהדר לא רחוב מהאופרה (כ-450 מטר משם). כל אחד מהחדרים מעוצב בסגנון “מוזיקלי” (בהתאם לשם המלון) והוא נחשב גדול יחסית לסטנדרט המקובל בפריז.

HOTEL LYRIC. צילום: Booking.com

Edouard 7 Paris Opéra

מלון מעוצב, מיוחד וברמה גבוהה. כשמחפשים חופשה מפנקת – זה המקום. המיקום מושלם – קרוב לבניין האופרה ולמקומות הבילוי והחנויות שסביבו והמלון עצמו מציע גם בר לבילוי מושלם בלי לצאת ממנו!

Golden Tulip Opera de Noailles

מלון מודרני עם עיצוב עכשווי, נעים וצעיר. כשרוצים מלון מפנק ברמה גבוהה אבל מחפשים את האווירה הפחות רשמית – זה המקום המושלם! בכל חדר אזור רחצה נפרד ומאובזר, במלון ארוחת בוקר עשירה והמלון כולו אטום לרעש. כך מתארחים במרכז העניינים – אבל משאירים את הרעש וההמולה בחוץ!

Hôtel Square Louvois

מלון 4 כוכבים ברובע ה-2 של פריז, 10 דקות הליכה מהאופרה גרנייה, ורבע שעה מהלובר. יש במלון בריכה מקורה עם הידרו מסז’, אינטרנט אלחוטי חינם, מכונת קפה ומיניבר בכל חדר וארוחת בוקר קונטיננטלית ומפנקת.

Hôtel Square Louvois

Hôtel Westminster

מלון מיוחד במינו שמרגישים בו ממש כמו בארמון. עיצוב מיוחד במינו ורמה גבוהה במיוחד של אירוח ושהות. המלון ממוקם במרכז העיר, לא רחוק מבניין האופרה ומכיכר ואנדום.

Hôtel Square Louvois

מיקום נהדר בין בניין האופרה ומקומות הבילוי, החנויות והמסעדות שסביבו לבין אזור העסקים של הבורסה. יש באזור תחנות מטרו במרחק הליכה קצר שאפשר להגיע איתן לכל מקום. החדרים נוחים ומאובזרים מאד, עם מכונת קפה, חדר רחצה נעים וכמובן אינטרנט אלחוטי בכל רחבי המלון.

La Maison Favart

מלון מפואר ונהדר שמרגישים בו את האווירה של פאריז בכל מקום. עיצוב מוקפד ומיוחד, ארוחת בוקר עשירה וגם בחדר האוכל נראה שהשקיעו לא מעט מחשבה. המלון ממוקם לא רחוק מבניין האופרה גרנייה ומוקף במקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה.

Le 123 Sébastopol – Astotel

זוג חברי הטובים התגוררו במלון הזה בזמן שהותם בפריז ויצא לי לבקר בחדרים ולהתרשם מהעיצוב פנים היחודי שלהם. כמו כן המלון מספק לאורחיו מיני בר חופשי ואף עוגות קטנות ומשקאות במהלך כל היום מה שהופך אותו לאהוב במיוחד על ישראלים רבים.

בתי מלון שלושה כוכבים

Daunou Opéra

מלון דירות קטן ואינטימי הממוקם בסמיכות לבניין האופרה, לתחנות המטרו שקרובות לבניין ולמרכזי הקניות של תחנת סן לאזאר. בכל החדרים תמצאו רשת אינטרנט אלחוטית ומזנון ארוחת הבוקר עשיר, מגוון ובעל ניחוחות נפלאים של מאפים טריים. מיקום מצוין ונוח להגעה לכל מקום או לשיטוט חופשי ברובע!

Hotel Icône

מלון שלושה כוכבים, במרחק 10 דקות הליכה מהאופרה גרנייה, וקרוב מאוד לתחנת המטרו Richelieu-Drouot. כל חדר מעוצב בסגנון שונה, המהווה מחווה לכוכבי קולנוע. בחדרים יש מיזוג אוויר. גאלרי לאפאייט והלובר נמצאים במרחק הליכה קצר.

Hotel Icône

The Hoxton, Paris

מלון מקסים בו התגוררה ידידתי הבלוגרית תמר מור. אתם מוזמנים להיכנס לכתבה על המלון Hoxton על מנת לקרוא את הביקורת שלה ולהתרשם.

Hotel Choiseul Opera

מלון חביב ברמה גבוהה המציע טלוויזיה ומיני בר בכל חדר, רשת אינטרנט אלחוטית ומזנון ארוחת בוקר עשיר ומפנק. המלון ממוקם כ- 200 מטרים מבניין האופרה המפואר ובמרחק הליכה נוח ממרכזי הקניות ומרכז העיר.

Hotel Choiseul Opera

Timhotel Palais Royal

מלון בעיצוב פשוט, נעים ומזמין. החדרים נוחים ומרווחים ובארוחת הבוקר מוגש מזון טרי, בריא וטעים. המלון ממוקם צמוד לפאלה רויאל ומכאן שהוא נמצא בדיוק במרכז העיר, קרוב לרחוב ריבולי ובמרחק הליכה נוח לתחנות המטרו והאוטובוס.

Korner Opera

מלון טוב ולא יקר במיקום טוב מאוד. החדרים נקיים וכוללים חדר רחצה, מיזוג אוויר, וויי פיי, טלוויזיה ומקרר. במלון יש מעלית וכן חדר כושר וסאונה, שניתן להינות מהם באופן פרטי בהזמנה מראש. מלון קורנר אופרה ממוקמם כ-850 מטרים בלבד מגני הפאלה רויאל המקסימים ומבית הכולבו המפורסם גלרי לאפייט. תחנת המטרו הקרובה נמצאת במרחק 200 מטרים מהמלון. 

176174156

בתי מלון זולים (2 כוכבים ומטה)

Hotel Clément

מלון נחמד בדרגת 2 כוכבים, במרחק קילומטר אחד ממוזיאון הלובר. החדרים ממוזגים, יש אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בכל חדר, וגני לוקסמבורג נמצאים במרחק רבע שעה הליכה.

Hotel Clément

כל המלונות ברובע ה-2 שאהבתם תפוסים?

מלונות מומלצים בפריז

אל דאגה! הנה עוד כמה אופציות שיעזרו לכם למצוא מלון מעולה:

4 תגובות

  1. מצטרף להמלצה לגבי מלון Daunou Opéra. מלון קטן וחביב שנמצא ממש בסמיכות לאופרה ולתחנת מטרו.
    הגישה מאיזור זה לכל יעד כמעט, היא מצוינת. צוות המלון נחמד ושירותי לכל בקשה.
    דבר אחד נוסף וחשוב שחייב לציין, החדר שהיה לנו היה קטן וצפוף, ולא כפי שנראה בתמונה.
    סה”כ ממליץ עליו בחום.

    1. חדרים קטנים זו מכה של כמעט כל המלונות בפריז. לכן מומלץ לקחת, אם אפשר, חדר מעט יותר גדול (למשל אם באת לבד אז לקחת חדר זוגי).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

placeholder
הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!