מלונות מומלצים ברובע ה-12 בפריז (דרום מזרח הבסטיליה וגאר דה ליון)

הרובע ה-12 בפריז נחשב לרובע מעט פחות תיירותי ומוכר ולכן המחירים בו נוחים יחסית לרובעים מרכזיים יותר בפריז. אך האמת היא שמדובר ברובע חמוד מאוד ואם אתם יודעים היכן להתגורר אז תהיו צפויים לחוויה מענגת.

ראשית מומלץ מאוד להתגורר כמה שיותר קרוב לבסטיליה מה שיאפשר לכם להגיע בקלות לרובע המארה או לאיל סן לואי. כמו כן האזור הזה ידוע בריכוז הגדול מאוד של מסעדות ממטבחים שונים מה שאומר שלא תהיו רעבים בערב.

איזור נוסף בו ניתן להתגורר הוא בקרבת תחנת הרכבת Gare de Lyon. ראשית זהו מקום מצויין אם אתם נוסעים ברכבת לדרום צרפת או בדיוק חוזרים משם. מעבר לזה אם מסיירים מעט בסביבה מגלים שבין הביניינים המודרניים יחסית ישנם גם רחובות כפריים ממש, כמו רחוב Cremieux שמופיע בכותרת הכתבה הזאת.

ולבסוף מומלץ לנסות פעם להתגורר גם ליד כיכר Nation. מדובר בשכונה מקסימה ומאוד פריזאית ותחנת המטרו NATION מהווה צומת מטרו חשוב, בו עוברים לא מעט קווים.כתוצאה מכך תוכלו להגיע מתחנה זו ללא מעט שכונות פריזאיות במהירות ובקלות רבה.

בתי מלון ארבעה כוכבים

citizenM Paris Gare de Lyon

אחד המלונות הכי פופולריים בקרב הפרנקופילים (במיוחד הצעירים שבהם), בזכות היותו מלון מודרני מאוד ומפנק. 

אני התגוררתי במלון של הרשת הזאת באמסטרדם ומאוד מאוד נהנתי. המלון נמצא ליד גאר דה ליון והוא מצוין לא רק בשביל אלו שבדיוק יוצאים מפריז ברכבת או חוזרים אליה, אלא גם עבור שאר התיירים בגלל הקרבה לקו 1 של המטרו של פריז, שיכול להביא אותכם ללא מעט מקומות מרכזיים כגון שער הניצחון והלובר.  

Le Marceau Bastille

המלון ממוקם בדיוק במרכז בין נהר הסיין לבין כיכר הבסטיליה. אפשר לשוטט בהנאה ברחובות או לעלות על רכבת מטרו ולהרחיק גם לאזורים אחרים של  פאריז.

Novotel Paris Centre Bercy

מלון מרשת נובוטל שמציע מלונות ברמת אירוח גבוהה ומפנקת מאד. סביבה צעירה ותוססת שתאפשר לכם להרגיש צעירים, בעיקר אם אתם צעירים ברוחכם!

Pullman Paris Centre – Bercy

מלון מודרני שמתאים מאד לאנשי עסקים, אבל לא רק. המלון מציע רמת אירוח גבוהה ומפנקת ויש בו גם בריכת שחייה להנאת האורחים.

בתי מלון שלושה כוכבים

Hotel Albe Bastille

מלון נעים, בסיסי אבל נוח ומעוצב. ממוקם במרחק מהמטרו ומהבסטיליה כך שתוכלו ליהנות מהרבה מאד מקומות בילוי ואתרים שיהיו פתוחים מסביב לשעון.

ibis Paris Gare de Lyon Ledru Rollin

מלון מרשת Ibis המוכרת והמבוקשת. כמו שאר מלונות הרשת – גם זה ניחן באווירה משפחתית ונעימה ומציע אירוח בסיסי, נוח וזול לכל מי שאוהב את אזור הרובע ה-12 וכיכר הבסטיליה.

כותבים פרנקופילים איכותיים

ibis Styles Paris Bercy

אזור ברסי הוא אזור נהדר להתארח בו. מלבד אולם הספורט והמופעים יש בו אווירה צעירה ונעימה, יש תחנות מטרו ורכבת במרחק הליכה ומקומות בילוי לרוב.

Kyriad Hotel Paris Bercy Village

מלון שממוקם בנקודה נהדרת. בצמוד לו מרכז הבילוי של ברסי וכמה תחנות מטרו. הרובע ה-12 הוא רובע צעיר, תוסס ובעל אווירה של הרבה כיף!

Palym

מלון מקסים ומאד נעים. כיכר הבסטיליה ממוקם לא רחוק ממנו – מה שמבטיח הרבה מאד מה לעשות והיכן לבקר. נהר הסיין במרחק הליכה ברגל ובאמת שלא צריך יותר מזה!

כל המלונות ברובע ה-12 שאהבתם תפוסים?

מלונות מומלצים בפריז

אל דאגה! הנה עוד כמה אופציות שיעזרו לכם למצוא מלון מעולה:

הזמנתם לכם מלון, מה עושים הלאה?

הנה עוד כתבות שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם:

[ratemypost]

4 תגובות

  1. תודה על העבודה המצויינת שאתה עושה צבי חזנוב בהמלצות שלך. בהצלחה במלטה. אי אפשר לזנוח את פריז גם משם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!