טיסות לצרפת – לאילו ערים ניתן לטוס ישירות ובזול?

טיסות לפריז ולשאר צרפת - איך למצוא טיסות זולות?
זמן קריאה משוער: 4 דקות

טיסות זולות לצרפת

אם אתם טסים לצרפת תגלו שמחיר הטיסה הוא אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר שלכם אחרי הלינה. הבשורה הטובה היא שעם כניסת חברות הלואו קוסט למקומותינו מחיר הטיסות החל לרדת באופן משמעותי. כיום באמצעות מספר אתרים  ניתן למצוא בקלות טיסות זולות מאוד שיכולים לטפל בהתקף של פרנקופיליה באמצעות סופ”ש ספונטני בעיר האורות או באחת מעריה המקסימים של צרפת.

מעבר לזה כמות הטיסות הישירות לערים שונות בצרפת צמחה באופן דרסטי בשנים האחרונות וכיום ניתן לטוס ישירות לא רק לפריז או לניס אלא גם לערים כגון נאנט או ליון. כל זה לא רק מוזיל את המחיר (בזכות התחרות בין הערים) אלא גם יכול לחסוך לכם המון זמן וכסף שאותם הייתם מבזבזים על נסיעות ברכבות או ברכב שכור מפריז אל העיר שאליה הייתם רוצים להגיע.

הכתבה שתקראו מיד עוסקת בשני הנושאים הללו. תמצאו כאן את האתרים המועדפים עלי לצורך חיפוש טיסות לצרפת (בדגש על טיסות זולות כמובן). כמו כן תמצאו כאן סקירה של שדות תעופה בצרפת אליהם תוכלו להגיע מישראל, ואת אפשרויות הטיול שנובעות מהם.

אולם לפני שנתחיל את הכתבה הרשו לי להציג בפניכם את סרטון הבטיחות הכי טוב שאי פעם נעשה. של מי? של אייר פראנס כמובן! סרטון כל כך פרנקופילי שיכניס אותכם מיד לאווירה!

https://youtu.be/NhA0aL105Nw

אהבתם את הסרטון? מצויין! אז בואו נעלה על המטוס הוירטואלי ונצא לדרך!

טיסות לצרפת

כיצד מוצאים טיסות זולות לצרפת?

בכל רגע נתון כמעט מסתתרות טיסות זולות לצרפת ועם קצת עבודה ניתן למצוא אותן. פעם הייתם תלויים לחלוטין ברצונו הטוב של סוכן הנסיעות ובמידת חריצותו. אולם עם הופעת אתרי הזמנות הטיולים בעשור האחרון, תוכלו למצוא את הטיסות הכי טובות בעצמכם.

את האתרים הטובים ביותר, בהם אני משתמש בכל פעם שאני טס לצרפת, ריכזתי בארגז הכלים של הפרנקופיל. כל מה שנותר לכם זה להשוות מחירים וללכת על הטיסה שהכי מתאימה לכם.

שדות תעופה בצרפת אליהם ניתן להגיע ישירות מישראל

אחרי שעסקנו באיך להשיג כרטיסי טיסה במחירים משתלמים, בין שטיסה זולה לפריז ובין שטיסות לערים רבות נוספות בצרפת, הגיע הזמן להחליט לאיזו עיר באמת אנחנו רוצים לטוס.

עד זמן לא רב כל כך ניתן היה לטוס אך ורק לפריז ולמארסיי. אולם לאחר השקת מדיניות “השמיים הפתוחים” נפתחו למטייל הישראלי לא מעט יעדים בצרפת אליהם ניתן להגיע ישירות. כאן תמצאו מידע על הטיסות ליעדים הללו ועל שדות התעופה שלהם.

שדות תעופה בפריז

פריז מבט מהמונמרטר. צילום: יואל תמנליס.
פריז מבט מהמונמרטר. צילום: יואל תמנליס.

אנחנו נתחיל עם פריז שמהווה (ובצדק) את היעד הפופולארי ביותר לתייר הישראלי. מכיוון שפריז היא העיר הגדולה בצרפת יש לה 3 שדות תעופה עיקריים ועוד אחד בתכנון. יש לא מעט מידע חשוב על כל אחד משדות התעופה הללו ולכן החלטתי להקדיש להם כתבה מיוחדת בשם טיסות לפריז.

בורדו ( Aéroport Bordeaux )

<a class=

ניתן להגיע לשדה התעופה הזה באמצעות טיסה ישירה עם איזיג’ט במחירים של החל מ 50 יורו לכיוון. שדה התעופה נמצא במרחק של כעשרים דקות נסיעה מהעיר בורדו וממנו ניתן להתחיל טיול נהדר בחבל פריגור.

תוכלו למצוא עליו מידע מפורט בכתבה טיסות לבורדו – מידע על טיסות ישירות ועל שדה התעופה.

ליון (Lyon St Exupéry Aéroport)

העיר ליון - צילום מאת ליאור קורן
העיר ליון – צילום מאת ליאור קורן

לליון טסה חברת איזיג’ט (Easy Jet) וניתן להשיג טיסות אליה החל ממחירים מגוכחים של 50 יורו לכיוון. שדה התעופה נמצא מעט רחוק מהעיר עצמה (כ-50 דקות נסיעה ברכב) אך זה מחיר קטן לשלם כדי להגיע ישירות לבירת הקולינריה הצרפתית, לא?

אם החלטתם לטוס לליון תוכלו למצוא מידע על שדה התעופה שלה בכתבה טיסות לליון.

מארסיי (Marseille Provence Aéroport)

מארסיי, המוזיאון החדש של תרבויות אירופה, והים התיכון. צילם אביטל ענבר.
מארסיי, המוזיאון החדש של תרבויות אירופה, והים התיכון. צילם אביטל ענבר.

לשדה התעופה של מארסיי טסה Ryanair וניתן להשיג דרכה כרטיסים במחירים מצחיקים של החל מ 40 יורו לכיוון. שדה התעופה נמצא במרחק של כ 30 דקות נסיעה ברכב ממארסיי וכ 40-50 דקות נסיעה בתחבורה ציבורית. זה המקום אליו צריך להגיע אם אתם מעוניינים לטייל בפרובאנס.

למידע נוסף על שדה התעופה במארסיי אתם מוזמנים להיכנס לכתבה טיסות למרסיי.

נאנט ( Nantes Atlantique)

נאנט - מלונות, מסעדות ומסלולי טיול
נאנט – עיר הדוכסים

לשדה התעופה הזה טסות אייר פראנס, איזיג’ט וטרנסוויה וניתן להשיג טיסות במחירים מוגכחים של החל מ 30 יורו לכיוון (בשביל לעשות זאת יש לטוס עם טרנסביה ולהיות גמיש עם התאריכים). שדה התעופה נמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה ברכב מהעיר נאנט. מומלץ לטוס לשם במידה והחלטתם לבקר בברטאן או בעמק הלואר (גם נסיעה לגרנזי היא אופציה לא רעה במידה ואין לכם בעיה להעביר לילה במלון בסן מלו).

למידע מפורט על שדה התעופה של נאנט אתם מוזמנים להיכנס לכתבה טיסות לנאנט.

ניס (Nice Airport)

וילה אפרוסי - מבט מבחוץ
וילה אפרוסי שנמצאת ליד ניס

עד יחסית לא מזמן אל על הייתה החברה העיקרית שטסה ישירות לשדה התעופה הזה והמחירים הם בסביבות 150 יורו לכיוון ומעלה (ניתן למצוא מחירים זולים יותר אם לא טסים ישירות). לפני זמן מה החלה איזיג’ט לטוס לניס דבר שאמור להוזיל את המחירים. שדה התעופה נמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהעיר ניס בתחבורה ציבורית. זה שדה התעופה המומלץ במידה ותחליטו לטייל בריביירה הצרפתית או פרובאנס.

מוזמנים ליצור איתי קשר

מתכננים טיול לצרפת?
מוזמנים להיכנס ל"ארגז הכלים" שלי שמכיל שורה של אתרים אמינים להזמנות מלונות, כרטיסים, רכבים וכל דבר נוסף שתזדקקו לו לבניית טיול מושלם.
רוצים לא לפספס אף כתבה?
הרשמו לעלון שלי ותתחילו לקבל כתבות מרתקות כל שבוע לאימייל. כבונוס אשמח גם לתת לכם בחינם את ההרצאה שלי "טיול בפריז בעקבות מולייר".​
הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!