טיול מודרך בפריז של חג המולד מהשאנז אליזה ועד גאלרי לאפייט

עץ חג המולד של גלארי לאפייט
זמן קריאה משוער: < 1 minute

טיול בפריז של חג המולד

אין מקום קסום יותר בעולם מאשר פריז בחג המולד

זו הסיבה שאני משתדל לבקר בעיר האורות בנובמבר-דצמבר עת נפתחים שווקי חג המולד וכל יום אחר הצהריים העיר מוארת בתאורה שהופכת אותה למקום קסום עוד יותר ממה שהיא ביום יום. על מנת למקסם את חווית חג המולד אנחנו נחכה שהשמש תשקע  ונתחיל את הטיול בשאנז אליזה. שם נבקר בשוק חג המולד הראשי של פריז שכולו שילוב של יופי חגיגי וחוויה קולינארית. משוק חג המולד נמשיך ונבקר בכיכר הקונקורד וכיכר ווונדום, אשר מוארות באור יקרות ונספר את סיפורם של הדמויות הצבעוניות שהתגוררו שם. משם נלך דרך הבולבארים ונצפה באופרה גרנייה המוארת בכל הדרה. את הטיול נסיים בכלבו היוקרתי גאלרי לאפייט שיתקשט במיוחד בשביל החג ואם יוותר לנו זמן נעלה על גג חנות פרנטאן (Printemps) ונצפה על פריז הנוצצת הפרוסה לרגלנו.. הסיור יתקיים אחר הצהריים אחרי שהשמש שוקעת על מנת שנוכל להנות מתאורת הרחוב המיוחדת שהופכת את פריז למקום קסום במיוחד.

ממה מורכב הטיול?

30% היסטוריה ואומנות

40% קולינאריה

30% שופינג

היכן נפגשים ומתי?

מחוץ למטרו Franklin D. Roosevelt (קו 1 וקו 9). הטיול מתיל בשעה 17:00.

תאריכים בהם יתקיים הסיור יפורטו מאוחר יותר.

רוצים להצטרף לטיול או שיש לכם עוד שאלות?

אתם מוזמנים לפנות אלי באחד הערוצים הבאים:

דוא”ל: tchazanov@gmail.com

פייסבוק: Zvi Chazanov

סקייפ: zvi.chazanov

חזרה לדף הטיולים של הפרנקופיל

מוזמנים ליצור איתי קשר

מתכננים טיול לצרפת?
מוזמנים להיכנס ל"ארגז הכלים" שלי שמכיל שורה של אתרים אמינים להזמנות מלונות, כרטיסים, רכבים וכל דבר נוסף שתזדקקו לו לבניית טיול מושלם.
רוצים לא לפספס אף כתבה?
הרשמו לעלון שלי ותתחילו לקבל כתבות מרתקות כל שבוע לאימייל. כבונוס אשמח גם לתת לכם בחינם את ההרצאה שלי "טיול בפריז בעקבות מולייר".​
הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!