טיול מודרך בפסאז’ים הנסתרים של פריז מ”לה האל” עד הפאלה רויאל ובכלל

טיול פסאז'ים בפריז
זמן קריאה משוער: < 1 minute

מ”הבטן של פריז” ועד לפאלה רויאל

השוק LES HALLES היה קיים עוד מהמאה ה – 12 והוא נחשב למרכז קולינארי ראשון במעלה עד אשר הוא עבר ל Rungis, דרומית לפריז (לא פלא שאמיל זולא קרא למקום “הבטן של פריז”). אז למרות שהשוק כבר לא קיים, נשארו באיזור לא מעט הפתעות לגלות, החל ממוסדות גסטרונומיים ועד בניינים מהמאה ה-18 ששימשו כבתי בושת לשמנה וסלתה של עיר האורות. ובין לבין יש כמובן כמה וכמה פסאז’ים קסומים….. אבל קצת הקדמנו את המאוחר אז בואו נתחיל מההתחלה 🙂

טיול פסאז'ים בפריז
סיור פסאז’ים בפריז

את הטיול נתחיל במסע בזמן ונגלה כמה מהבתים העתיקים בפריז. נמשיך דרך רחוב מונטרגיי על שלל האטרקציות הקולינריות שהוא צופן ונגלה את אחת מהכנסיות היפות ביותר בפריז (ואם יהיה לנו מזל נאזין לעוגב שלה). נמשיך דרך כמה מהפסאז’ים הכי מקסימים בפריז, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות. נסיים בפאלה רויאל, שם נגלה את אחת המסעדות הראשונות בפריז ונפגוש זמרת ישראלית לשעבר עם סיפור חיים מעניין.

ממה מורכב הטיול?

40% היסטוריה ואומנות

40% קולינאריה

20% שופינג

היכן נפגשים ומתי?

מחוץ למטרו Arts et Metiers (קו 3 וקו 11) ליד בית הקפה באותו שם. הטיול מתחיל בשעה 10:00.

תאריכים בהם יתקיים הסיור יפורטו מאוחר יותר.

רוצים להצטרף לטיול או שיש לכם עוד שאלות?

אתם מוזמנים לפנות אלי באחד הערוצים הבאים:

דוא”לtchazanov@gmail.com

פייסבוק: Zvi Chazanov

סקייפ: zvi.chazanov

חזרה לדף הטיולים של הפרנקופיל

מוזמנים ליצור איתי קשר

מתכננים טיול לצרפת?
מוזמנים להיכנס ל"ארגז הכלים" שלי שמכיל שורה של אתרים אמינים להזמנות מלונות, כרטיסים, רכבים וכל דבר נוסף שתזדקקו לו לבניית טיול מושלם.
רוצים לא לפספס אף כתבה?
הרשמו לעלון שלי ותתחילו לקבל כתבות מרתקות כל שבוע לאימייל. כבונוס אשמח גם לתת לכם בחינם את ההרצאה שלי "טיול בפריז בעקבות מולייר".​
הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!