Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

דירות מומלצות ברובע ה-9 בפריז (האופרה, הבולבארים הגדולים ותחתית המונמארטר)

זמן קריאה מוערך: 5 דקות

הרובע ה-9 של פריז נחשב לאחד מהרובעים התיירותיים ביותר ולא בכדי. בעיני יש 3 איזורים מצוינים ברובע הזה בהם מומלץ להתגורר.

האיזור הראשון הוא האופרה, שהוא אחד המקומות המרכזיים בפריז. מכאן ניתן להגיע בקלות ללובר, גני הטיולריכיכר ונדום ועוד. כמו כן אסור לשכוח שממש מאחורי האופרה בפריז ניתן למצוא כמה מבתי הכלבו הגדולים בפריז (גאלרי, לאפייט ופרנטן) ועוד מתחמי קניות זולים יותר. כך שאם באתם לשופינג, זה מקום מצוין להתגורר בו כדי לא להיסחב עם הקניות.

אופציה אחרת היא להתגורר ליד הבולבארים הגדולים, בגלל המרכזיות שלהם ובגלל תחנות המטרו, מהן ניתן להגיע לכל מיני מקומות בפריז.

אופציה אחרונה ומומלצת במיוחד לפרנקופילים מתקדמים היא להתגורר באיזור rue des Martyres, אשר נמצא דרומית למונמרטר. שם תגלו אוצר בלום של חנויות אוכל (פטיסרי, בולנז’רי, פרומז’רי ועוד ועוד). בקיצור חגיגה קולינרית שלמה שתוכלו לנצל בזכות המטבח בדירה שלכם.

שתי הערות קטנות לפני שנתחיל:

הדירות מסודרות לפי כמות אורחים מקסימלית

הדירות מסודרות לפי כמות מקסימלית של אורחים – מהדירה הקטנה ביותר לגדולה ביותר. על מנת לקבל מידע נוסף על הדירה ולהזמין אותה יש ללחוץ על שם הדירה או על התמונה.

כמה מהדירות שאהבתם תפוסות? אל תתייאשו

זיכרו שלהבדיל מבית מלון בו ניתן להזמין מספר חדרים לאותו תאריך,  דירה ברגע שהיא מוזמנת לתאריך מסויים היא נתפסת. מכיוון שאספתי בשבילכם רק דירות טובות ומומלצות יש בהחלט סיכוי טוב שחלקן יהיו תפוסות בתאריכים שלכם. אז מה עושים? לא מתייאשים וממשיכים לעבור דירה דירה גם אם עד כה כל הדירות היו תפוסות.

אני מבטיח שישנו סיכוי טוב שבסופו של דבר תמצאו דירה שתתאים לכם ושתהיה גם פנויה. אם כל זה לא עבד אתם מוזמנים לגלול עד סוף הכתבה בשביל עוד כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא מקום לינה מצויין בפריז.

דירות המתאימות לעד 3 אורחים

Clichy Bed & Breakfest 52

דירה מקסימה ומעוצבת להפליא. נמצאת באחד האיזורים הכי טרנדיים ברובע התשיעי עם לא מעט מסעדות ומקומות בילוי. בעלת הבית רוזמרי היא אישה נפלאה (יצא לי להכיר אותה אישית. היא דוברת אנגלית ותשמח לספק לכם לא מעט טיפים על פריז. ויש עוד יתרון גדול: הדירה כוללת ארוחת בוקר מצוינת שהיא תגיש לכם מידי יום.

 

52 Clichy Bed & Breakfast - Chambre d'hôtes

Apartments WS Saint-Lazare - Lafayette

מבחר דירות למעוניינים להתגורר ברובע ה-9 של פריז, ויש כאן גם דירות קטנות שמתאימות לזוג או שלושה אנשים. הדירה נמצאת כ-10 דקות הליכה מתחנת המטרו Pigalle. במטבח הקטן יש מקרר ומיקרוגל וגם כיריים. הדירה לא רחוקה מאולם La Cigale.

דירה רובע 9 פריז

דירות ברובע ה-9 בפריז המתאימות לעד 4 אורחים

Aparthotel Adagio Paris Opéra

מלון דירות ידידותי לסביבה ונוח מאד לשהייה. הדירה מתאימה לארבעה אורחים ומפשרת חופשה נעימה לכולם ללא צפיפות. הדירה ממוקמת במרחק הליכה ברגל מאזור האופרה, המדלן ותחנת סן לאזאר.

Aparthotel Adagio Paris Opéra

Milestay-Opera Terrace

באזור שעדיין מרגישים בו את השאון וההמולה של האופרה ותחנת סאן לאזאר – הדירה ממוקמת בבניין דירות יוקרתי ומעוצב. הדירה מספקת אווירה שקטה ונעימה עם פרטיות מלאה ונוחות מרבית.

Milestay Opera Lafayette - Serviced Apartment

Résidence Blanche

מלון דירות שהמשותף להן הוא סלון וחדר שינה נפרד, מה שמאפשר לינה של ארבעה אורחים בנוחות, בפרטיות וללא צפיפות. הדירות ממוקמות בסמיכות לאזור האופרה ותחנת סן לאזאר ומוקפות תחנות מטרו שמאפשרות הגעה קלה ונוחה לכל מקום בעיר.

Résidence Blanche

Residhome Paris Opéra

מלון דירות קטן וחביב, מעוצב בפשטות ומשרה אווירה נעימה ונוחה. בדירות כל מה שצריך לחופשה מושלמת, לרבות פינת ישיבה, חדר רחצה מאובזר, מטבח ומיטות גדולות. באזור אפשר למצוא שלל מסעדות, בתי קפה, חנויות מכל הסוגים וכמובן מקומות בילוי לכל אחד.

Residhome Paris Opéra

Serotel Suites Opera

אחד האזורים השקטים והנינוחים בפריז. הרובע מציע שקט ושלווה ונוף אורבני שאפשר למצוא רק בפאריז. הדירה מאד גדולה ומרווחת, מציעה חופשה נוחה ושהות נעימה לארבעה אורחים בסלון וחדר שינה נפרד.

Serotel Suites Opera

דירות ברובע ה-9 המתאימות ל-5 אורחים ומעלה

Appartements Caumartin 64

בניין דירות נעים ומזמין המאפשר אירוח לשישה אורחים בנוחות מושלמת. בדירות יש את כל מה שצריך מבחינת אבזור וציוד ואפילו מרפסת קטנה ונוחה שאפשר לשאוף בה אוויר ולראות מה קורה בסביבה הקרובה. מרחק הליכה ברגל מתחנת סאן לאזאר על החנויות ומרכזי הקניות שבה.

000 93

MileStay Paris Montmartre

דירה דו קומתית ענקית ומרהיבה ביופייה. קומת הגלריה מציעה מיטות ללינה אינטימית בפרטיות מלאה ובדירה יש את כל מה שדרוש לחופשה מושלמת. הדירה קרובה למקומות בילוי רבים, מסעדות ובתי קפה ואפשר לטייל ממנה בנוחות גם לגבעת המונמרטר.

Yuna Blanche - Serviced Apartments

Drouot Luxe

דירה ענקית בגודלה ובנפח החללים שבה. נוחה ומרווחת לאירוח של קבוצת אנשים או של שתי משפחות הבוחרות לבלות ביחד. הדירה מרוהטת בקפידה, מעוצבת בקו נקי ומודרני ומציעה את כל מה שדרוש לנוחות מרבית של 8-10 אורחים. מהדירה אפשר לשוטט ברגל בהנאה או להגיע בקלות לתחנת המטרו הקרובה.

000 95

Luxury 4 Bedrooms Opera Lafayette II by Livinparis

כשמחפשים דירה גדולה עם כמה חדרי שינה – מתכוונים בדיוק לזה. דירה יפה, מעוצבת ומאד מוקפדת בפרטים הקטנים שלה. ישנה תחנת מטרו ממש צעדים ספורים מהדירה שמאפשרת בילוי ונסיעה לכל מקום ברחבי העיר.

LivinParis - Luxury 4 Bedrooms Opera Lafayette II

כל הדירות ברובע ה-9 שאהבתם תפוסות?

דירות בפריז

אל דאגה! הנה עוד כמה אופציות שיעזרו לכם למצוא דירה מעולה:

הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!