Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

דירות מומלצות ברובע ה-5 בפריז (הרובע הלטיני)

זמן קריאה מוערך: 4 דקות

הרובע החמישי, המכונה הרובע הלטיני, הוא אחד המקומות הפופלריים ביותר להתגורר בהם בפריז. שילוב של לא מעט היסטוריה (הסורבון, הפנתיאון ועוד) יחד עם קרבה לרחוב מופטאר, אחד הרחובות הקולינריים המפורסמים ביותר בפריז, שוק מונז’ ועוד, הופכים את האיזור לאופציה לא רעה בכלל לאלו שמתכוונים לשכור דירה.

שתי הערות קטנות לפני שנתחיל:

הדירות מסודרות לפי כמות אורחים מקסימלית

הדירות מסודרות לפי כמות מקסימלית של אורחים – מהדירה הקטנה ביותר לגדולה ביותר. על מנת לקבל מידע נוסף על הדירה ולהזמין אותה יש ללחוץ על שם הדירה או על התמונה.

כמה מהדירות שאהבתם תפוסות? אל תתייאשו

דירה נתפסת ברגע שמזמינים אותה, ולכן הזמינות של הדירות יותר בעייתית לפעמים. מכיוון שאספתי בשבילכם רק דירות טובות ומומלצות יש בהחלט סיכוי טוב שחלקן יהיו תפוסות בתאריכים שלכם. מה עושים? לא מתייאשים וממשיכים לעבור דירה דירה – גם אם עד כה כל הדירות היו תפוסות.

אני מבטיח שישנו סיכוי טוב שבסופו של דבר תמצאו דירה שתתאים לכם ושתהיה גם פנויה. אם כל זה לא עבד, אתם מוזמנים לגלול עד סוף הכתבה בשביל עוד כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא מקום לינה מצוין בפריז.

דירות ברובע ה-5 המתאימות לעד 3 אורחים

LE GRACIEUX - MILORA INN

דירה במרחק רבע שעה הליכה מגני לוקסמבורג, עם חדר שינה זוגי ומיטה מתקפלת לספה בסלון. במטבח יש מקרר ומיקרוגל, יש בדירה טלוויזיה ואינטרנט אלחוטית חינם. דירה מוארת ומקסימה בעיצוב מודרני.

דירה רובע 5 פריז

Beruchet

דירה קטנה, נוחה ונעימה במיקום מעולה בלב הרובע הלטיני. דירה נקייה מאוד, ממוזגת ומאובזרת היטב עם מטבח וחדר רחצה חדשים. המטבח קטן אך כולל את כל הציוד הדרוש לבישול, אפייה והכנת קפה ותה. תוכלו גם להנות מטלוויזיה בכבלים, חיבור ויי פיי, מכונת כביסה ומעלית קטנה. במרחק הליכה קצרה מקתדרלת נוטר דאם, סנט שאפל, מוזיאון קלוני, כיכר סן מישל וגני לוקסמבורג. מספר תחנות מטרו נמצאות במרחק של שתי דקות הליכה מהדירה. הדירה קרובה מאוד למסעדות ובתי קפה אופנתיים. 

Beruchet

דירות ברובע ה-5 המתאימות לעד 4 אורחים

Appart cosy 2 pièces (4 Pers) Panthéon/Mouffetard

דירה נחמדה מאוד ונוחה במיקום טוב מאוד ברובע הלטיני. הדירה נקיה מאוד, ממוזגת ומאובזרת בכל האביזרים הדרושים לניהול שגרת חיים רגילה במהלך חופשה בעיר האורות. לדירה מיקום מצוין, היא ממוקמת במרחק מספר דקות הליכה בלבד מהשוק הנהדר של רחוב מופטאר ומהפנתיאון. הדירה קרובה מאוד למספר תחנות מטרו. מסעדות, פאבים ובתי קפה מסוגננים מצויים גם הם במרחק הליכה קצרה בלבד. 

000 56

Appartement Censier Daubenton

דירה שיקית, מעוצבת ובעלת אופי צעיר ומזמין. מטבח ופינת אוכל בקונספט בר וחדר שינה נפרד. האזור צעיר, עם סטודנטים ואווירה בינלאומית ותוססת. בקרבת מקום תחנת מטרו וקווי אוטובוסים שאפשר להגיע איתם בקלות ובמהירות לכל מקום בעיר!

Appartement Censier Daubenton

Latin Quarter – Notre Dame apartment

דירה שפשוט מרגישים בה כמו בבית. עיצוב מרשים ומיוחד, קיר אבנים מרהיב ותחושה נעימה, חמימה ועוטפת. ברחובות הסמוכים אפשר למצוא המון מסעדות מכל המינים והסוגים, גלידריות, בתי קפה ומקומות בילוי. זה המקום לבלות וליהנות גם בשעות הקטנות של הלילה!

Latin Quarter - Notre Dame apartment

My Nest Inn Paris Mouffetard

לשהות בדירה ולהרגיש כמו בטירה. עיצוב מרשים ויוקרתי, חלוקה נוחה ודירה מרווחת ונעימה. והמיקום? מושלם! אתרים ואטרקציות בכל כיוון, קווי אוטובוס ומטרו ואווירה קסומה ונעימה בכל צעד ושעל.

000 61

My Nest Inn Paris Panthéon

דירה מקסימה במקום הכי טוב באזור. רחוב מופטארד, השקט שמאחורי הפנתיאון, השוק של רחוב Monge – כל אלה במרחק הליכה ברגל. תחנת מטרו מצד אחד ואוטובוסים מהצד השני ואווירה נהדרת בכל שעות היממה.

000 62

דירות ברובע ה-5 המתאימות ל-5 אורחים ומעלה

PEPPER & PAPER Apartments

דירה במלון דירות באזור השקט והשליו של הרובע החמישי בפריז. סמטאות צרות לצד רחובות ראשיים, תחבורה ציבורית ומקומות מעניינים לראות ולבקר בהם. בדירה שני חדרי שינה נוחים והדירה גדולה ומרווחת. יש כמה דירות מתאימות ל-4-5 אנשים – הקליקו ותראו.

PEPPER & PAPER Apartments

CMG Saint Germain / Jardin du Luxembourg II

דירה מרווחת ומוארת, 8 דקות הליכה מגני לוקסמבורג. שני חדרי שינה גדולים, מטבח מאובזר ושני חדרי רחצה יעמדו לרשותכם.

000

MAISON FRANCOIS Paris

דירה גדולה, 80 מ”ר, מרחק קצר מ-Sainte Chapelle וגני לוקסמבורג, ברובע ה-5 של פריז. יש בדירה 3 חדרי שינה ומטבח עם מקרר ותנור, ושלוש מקלחות. מצוין לקבוצה גדולה של אנשים.

000 1

כל הדירות ברובע ה-5 שאהבתם תפוסות?

דירות בפריז

אל דאגה! הנה עוד כמה אופציות שיעזרו לכם למצוא דירה מעולה:

הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!