אטרקציות ברובע העשרים בפריז | פר לשז ובלוויל

הרובע ה-20 של פריז. פר לאשז. צילם: יואל תמנליס
זמן קריאה משוער: 2 דקות

הרובע העשרים של פריז ידוע למטייל הישראלי בעיקר בזכות פר לאשז, בית הקברות המפורסם בו קבורים לא מעט סלבריטיז צרפתיים. אולם אם תצאו מגבולות בית הקברות ותתחילו לטייל, תגלו לא מעט מקומות נפלאים בהם הקולינאריה מתערבבת עם הנופים וההיסטוריה.

אטרקציות ברובע העשרים

בית הקברות פר לשז (Père Lachaise)

אחת השדרות המקסימות בפר לאשז שעוצבו על ידי ברוניאר.
אחת השדרות המקסימות בפר לאשז שעוצבו על ידי ברוניאר.

כתובת: 16 Rue du Repos

סוג אטרקציה: חינמית

מטרו: Philippe-August ו Père Lachaise

ימים ושעות פתיחה: פתוח כל יום בין השעות 0900-18:00 להוציא יום שבת כשאז הוא נפתח ב 08:30.

כמה מילים על האטרקציה: פר לשז הוא הרבה יותר מסתם בית קברות. מדובר בשילוב פארק רומנטי למסע היסטורי בזמן בזכות הכמות העצומה של הסלבריטיז הקבורה בו. אם אתם מתעניינים בהיסטוריה של בית הקברות הזה אני ממליץ לכם בחום לקרוא את הכתבה פר לשז – לו רק יכלו המצבות של בית הקברות בפריז לדבר.

ועוד דבר, במידה ואתם דוברים צרפתית אני ממליץ בחום רב לקחת טיול עם תיירי לרואה (Thierry Lerois). הבן אדם הוא פנומן אמיתי ונראה שהוא מכיר כמעט כל מצבה וכל “דייר” של בית הקברות הגדול הזה. עם תיירי אני מבטיח לכם שתזכו לחוויה משעשעת, כיפית ומעשירה.

סיורים רגליים בשכונת בלוויל

את הרובע ה-20 ושכונת בלוויל שנמצאת בליבו כדאי מאוד לגלות דרך הרגליים. בדיוק לצורך זה הרשו להציג בפניכם שני מסלולי טיול:

  • מסלול טיול בעקבות אדית פיאף: הזמרת המפורסמת נולדה ברובע בלוויל וחייתה פה לא מעט שנים. מי שרוצה להבין את מקורות ההשראה של שירתה חייב לטייל כאן. מסלול חובה למעריצי הזמרת, שאם תעשו אותו, אז כמאמר השיר המפורסם, לא תתחרטו (Je ne regrette rien).
  • סודותיו של הרובע ה-20:  זהו מסלול סיור שמתמקד בעיקר בשכונת בלוויל ומכיל בתוכו לא מעט אטרקציות קולינאריות הקשורות לקבוצות המהגרים שמתגוררים ברובע הזה כבר יותר ממאה שנה.

מחפשים מה עוד לעשות בפריז?

רוצים להתגורר ברובע העשרים של פריז?

מוזמנים ליצור איתי קשר

מתכננים טיול לצרפת?
מוזמנים להיכנס ל"ארגז הכלים" שלי שמכיל שורה של אתרים אמינים להזמנות מלונות, כרטיסים, רכבים וכל דבר נוסף שתזדקקו לו לבניית טיול מושלם.
רוצים לא לפספס אף כתבה?
הרשמו לעלון שלי ותתחילו לקבל כתבות מרתקות כל שבוע לאימייל. כבונוס אשמח גם לתת לכם בחינם את ההרצאה שלי "טיול בפריז בעקבות מולייר".​
הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!