Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

דירות מומלצות ברובע ה-16 בפריז (שער הניצחון, יער בולון, פאסי והטרוקדרו)

זמן קריאה מוערך: 3 דקות

הרובע ה-16 של פריז הוא רובע יוקרתי מצד אחד ודי משעמם ורחוק מהמרכז מצד שני. לא בדיוק כוס התה שלי. מצד שני. מצד שני דעתי על הרובע השתנתה מעט בזמן שהתארחתי אצל זוג ידידים שמתגורר שם וגיליתי את Avenue Mozart על שלל חנויות האוכל והמסעדות הטובות שנמצאות שם. ועוד לא הזכרנו את יער בולון על שלל האטרקציות שלו.

לכן אין ספק שהרובע הזה הוא אופציה לא רעה כל כך בקרב פרנקופילים מתקדמים שרוצים להכיר איזורים חדשים ויפים בפריז ומוכנים להיות מעט רחוקים מהמרכז.

שתי הערות קטנות לפני שנתחיל:

הדירות מסודרות לפי כמות אורחים מקסימלית

הדירות מסודרות לפי כמות מקסימלית של אורחים מהדירה הקטנה ביותר לגדולה ביותר. על מנת לקבל מידע נוסף על הדירה ולהזמין אותה יש ללחוץ על שם הדירה או על התמונה.

כמה מהדירות שאהבתם תפוסות? אל תתייאשו

זיכרו שלהבדיל מבית מלון בו ניתן להזמין מספר חדרים לאותו תאריך,  דירה ברגע שהיא מוזמנת לתאריך מסויים היא נתפסת. מכיוון שאספתי בשבילכם רק דירות טובות ומומלצות יש בהחלט סיכוי טוב שחלקן יהיו תפוסות בתאריכים שלכם. אז מה עושים? לא מתייאשים וממשיכים לעבור דירה דירה גם אם עד כה כל הדירות היו תפוסות.

אני מבטיח שישנו סיכוי טוב שבסופו של דבר תמצאו דירה שתתאים לכם ושתהיה גם פנויה. אם כל זה לא עבד אתם מוזמנים לגלול עד סוף הכתבה בשביל עוד כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא מקום לינה מצויין בפריז.

דירות המתאימות לעד 3 אורחים

Champs Elysees Executive Apartment

דירה מקסימה ומצויידת היטב הנמצאת במרחק הליכה ממגדל אייפל ומשער הניצחון. הדירה מושלמת בשביל זוג או זוג פלוס ילד והיא תאפשר לכם להתגורר באחת השכונות הכי שקטות, בטוחות ויפות של פריז.

כותבים פרנקופילים איכותיים

דירות ברובע ה-16 המתאימות לעד 4 אורחים

Gorgeous Paris Eiffel Tower

לדירה כזאת אני קורא “דירה למתקדמים”. המיקום אומנם לא הכי מרכזי אבל במרחק של פחות מחצי שעה הליכה תמצאו את מגדל אייפל (בכיוון אחד) ואת שער הניצחון (אם תלכו בכיוון האחר).

כפיצוי על המיקום המעט פחות מרכזי תקבלו רחוב שקט עם לא מעט מסעדות וחנויות וסביבה רגועה ובטוחה. 

כותבים פרנקופילים איכותיים

דירות ברובע ה-16 המתאימות ל-5 אורחים ומעלה

Résidence Alma Marceau

מלון דירות זה הנמצא כחמש דקות הליכה מהשאנז אליזה (Champs Elysees) מציע דירות מפוארות ברמה של 4 כוכבים. אז אם רציתם להתגורר בקרבת שער הניצחון והשדרות המפורסמות, אז המיקום של הדירה הזאת פשוט מעולה.

כל הדירות הממוזגות כוללות טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם נגן DVD, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ותחנת עגינה לאייפוד. כל אחד מהמטבחים מאובזר במלואו וכולל מדיח כלים, אמצעים להכנת קפה ומכונת כביסה עם מייבש.

במידה ולא יתחשק לכם להכין ארוחת בוקר (למרות שהמטבח המאובזר יאפשר לכם לעשות זאת בקלות), תוכלו להזמין ארוחה כזאת מהמלון בתוספת תשלום.

כותבים פרנקופילים איכותיים

כל הדירות ברובע ה-16 שאהבתם תפוסות?

דירות בפריז

אל דאגה! הנה עוד כמה אופציות שיעזרו לכם למצוא דירה מעולה:

הפרנקופיל
בואו נשמור על קשר

הכתבות המעניינות ביותר, מידע על טיולים בצרפת, הרצאות, ערבי שאנסונים ועוד דברים שפרנקופילים אוהבים אצלך במייל פעם (או מקסימום פעמיים) בשבוע.

ואם זה לא שכנע אותכם…

מי שנרשם כעת יקבל את הרצאה שלי על טיול בפריז בעקבות מולייר בחינם!